eshda3wa

September 25, 2008

Addictions



Tv shows
you name it
i probably watch it




They say the way to a mans heart is through his stomach
well so is the way to eshda3was



Reading
Is anyone not addicted to shoes?


Blogging!
I cant get enough of you guys!

posted by eshda3wa at 12:00 AM

27 Comments:

el 7al wa7ed o el rab wa7ed

September 25, 2008 at 12:11 AM  

Tv shows YAY Heroes is back :D
Food I am on diet ^^
books not too much reading :P
and thanks a lot I enjoy your blog :D

September 25, 2008 at 12:38 AM  

The quickest way to a person's heart is not through the stomach, but through the chest by an axe. I read that somewhere, I kinda believe it.

September 25, 2008 at 12:41 AM  

i dont like shoesss!!
i hate them!!

September 25, 2008 at 12:42 AM  

heheh y7lwich :) ambeeh i guess all girls love food

September 25, 2008 at 1:01 AM  

ako girl ma it7eb il shoes?:))

September 25, 2008 at 1:29 AM  

Have fun :)

September 25, 2008 at 1:45 AM  

ahh shoes shoes shoes..

September 25, 2008 at 2:12 AM  

hehehe nice and simple

im addicted to all of the same things =D

September 25, 2008 at 2:14 AM  

that last picture is kickass !

September 25, 2008 at 3:06 AM  

Nice addictions :)

I'm addicted to the same things ^_^

September 25, 2008 at 3:34 AM  

Cute lol I loved the food part and I share all of the things, except for shoes.. they are the last thing I look for.. I don't look at shoes in shops and I don't look at what people are wearing.. It's like me thinking a car is just a car, I need it to go to somewhere, not the brand of the car is important.. same with shoes, I need it to walk outside..

On the contrary, my husband does! He loves shoes!

September 25, 2008 at 4:47 AM  

TV & blogging for me too :>

September 25, 2008 at 5:39 AM  

I'm not a TV person but I watch Greys Anatomy, Scrubs and Arabic channels. None religiously. OH! theres a new show coming up ismo "private practice". But I adore reading and blogging <3
7ayyattiii, cant get enough of you either ;]

September 25, 2008 at 5:49 AM  

LOL at your selection of pictures... love the last one heheheh. I share some of your addictions ;-) and food is one of'em! heehee

September 25, 2008 at 8:50 AM  

Well I am a MAN so .. no to reading and no to shoes :P .. and YEAH TO TV!

September 25, 2008 at 9:17 AM  

I'm addicted to shows, video games, anime, motorcycles, and anything connected to the internet...

we all have our thing that we enjoy! :)

September 25, 2008 at 11:59 AM  

Food,reading & shoes ..
welcome to the club ;)

September 25, 2008 at 12:38 PM  

Reading is my first and topmost!

September 25, 2008 at 2:37 PM  

I like ur addiction lists
and naah not into shoes:P

September 25, 2008 at 2:50 PM  

You have great addictions :)

September 25, 2008 at 3:25 PM  

khalait-hum ams eswooonli wrq 3nb :P

September 25, 2008 at 3:29 PM  

shoes <3

September 25, 2008 at 10:05 PM  

Nice addictions ...

LMAO @ coolfreaks comment ... i agree

September 25, 2008 at 11:08 PM  

The best way to a mans heart just makes him fat. True story.

September 25, 2008 at 11:54 PM  

i forgot to add TV SHOWS! lol

September 26, 2008 at 2:05 AM  

yay! except shoes.. I'm in all

September 26, 2008 at 9:12 PM  

Post a Comment

<< Home